Servis lyží Praha 9 - Libeň
Ramala
Podvinný Mlýn 1418/2
190 00 Praha 9 – Libeň
725 05 44 05, info@bikeprodejna.cz
PŮJČOVNA LYŽÍ
Vybavení
Náš servis je vybaven moderními stroji WINTERSTEIGER, které jsou pravidelně servisovány a naši technici jsou pravidelně školeni v jejich údržbě i použití. Můžeme tak každému zákazníkovi zajistit maximální spokojenost.
SERVISNÍ BALÍČKY - LYŽE A SNOWBOARY
Balíček | Malý servis | Střední servis | Velký servis |
Odstranění starého vosku | |||
Přebroušení skluznice a spodních hran na brusném pásu | |||
Základní oprava skluznice natavením P-TEX materiálu | |||
Přebroušení skluznice a spodních hran brusném kameni | |||
Vytvoření lineární struktury na brusném kameni | |||
Srovnání bočních hran na brusném pásku | |||
Naostření bočních hran na brusném pásku | |||
Naostření bočních hran keramickým kotoučem | |||
Naostření spodních hran keramickým kotoučem | |||
Voskování skluznice za tepla | |||
Vyleštění skluznice |
CENÍK SERVISU
Balíček | Malý servis | Střední servis | Velký servis |
Dětské lyže do 119 cm | 399,- | X | X |
Lyže JR do 139 cm | 399,- | 499,- | 599,- |
Lyže od 140 cm | 399,- | 499,- | 650,- |
Snowboard do 129 cm | 349,- | 399,- | 599,- |
Snowboard od 130 cm | 399,- | 449,- | 649,- |
Velký servis
Servisní technik nejdříve odstraní starý vosk. Následně na brusném pásu přebrousí skluznici a spodní hrany lyží. Po přebroušení je kontrolována skluznice a v případě potřeby jsou vrypy ve skluznici opraveny natavením P-TEX materiálu a skluznice se opět přebrousí na brusném pásu. Následuje broušením skluznice na kameni, čímž docílí optimální roviny skluznice a zároveň je do skluznice nabroušena šikmá struktura. Po vytvoření této požadované struktury jsou boční hrany lyže přebroušeny na brusném pásku, čímž se odstraní nerovnosti hran. Následně technik provede úhlování spodní a boční hrany pomocí keramických kotoučů, které zajistí přesné úhlování, lepší točivost, držení hran na terénu a delší životnost nabroušení. Po nabroušení hran se lyže za tepla navoskují a se skluznice vyleští rotačními kartáči.
Střední servis
Servisní technik nejdříve odstraní starý vosk. Následně na brusném pásu přebrousí skluznici a spodní hrany lyží. Po přebroušení je kontrolována skluznice a v případě potřeby jsou vrypy ve skluznici opraveny natavením P-TEX materiálu a skluznice se opět přebrousí na brusném pásu. Následuje broušením skluznice na kameni, čímž docílí optimální roviny skluznice a zároveň je do skluznice nabroušena šikmá struktura. Po vytvoření této požadované struktury jsou boční hrany lyže přebroušeny na brusném pásku, čímž se odstraní nerovnosti hran a následně se na brusném pásku finálně nabrousí boční hrany lyže. Po nabroušení hran se lyže za tepla navoskují a se skluznice vyleští rotačními kartáči.
Malý servis
Servisní technik nejdříve odstraní starý vosk. Následně na brusném pásu přebrousí skluznici a spodní hrany lyží. Po přebroušení na brusném pásu pokračuje finálním broušením skluznice, čímž docílí optimální roviny skluznice. Po té jsou boční hrany lyže přebroušeny na brusném pásku, čímž se odstraní nerovnosti hran a následně se na brusném pásku finálně nabrousí hrany lyže. Po nabroušení hran se lyže za tepla navoskují a se skluznice vyleští rotačními kartáči.
Broušení hran
Broušení hran keramickými kotouči | 250,- |
Seřízení vázání
Seřízení vypínacích sil vázání + potvrzení | 190,- |
Opravy skluznice
Oprava skluznice natavením P-TEX materiálu (1 zásah do 2cm2) | 100,- |
Oprava skluznice přebroušením na brusném pásu | 200,- |
Změna struktury brusného kamene
Změna struktury na brusném kameni | 200,- |
Voskování a čištění skluznice
Ruční voskování sjezdových lyží voskem Wintersteiger | 190,- |
Ruční voskování snowboardu voskem Wintersteiger | 250,- |
Strojové voskování sjezdových lyží voskem Wintersteiger | 150,- |
Strojové voskování snowboardu voskem Wintersteiger | 190,- |
Odmaštění a umytí lyže | 100,- |
Odmaštění a umytí snowboardu | 150,- |
Nastavení posuvného vázání
Nastavení posuvného vázání na botu | 100,- |
SERVISNÍ BALÍČKY - BĚŽKY
Balíček | Malý servis |
Odstranění starého vosku | |
Přebroušení skluznice na brusném pásu | |
Začištění bočních hran | |
Voskování skluznice za tepla | |
Vyleštění skluznice |
CENÍK SERVISU - BĚŽKY
Malý servis |
290,- |
Malý servis
Servisní technik nejdříve odstraní starý vosk. Následně na brusném pásu přebrousí skluznici bežek. Následně se začistí boční hrany a bežky se za tepla navoskují a skluznice se vyleští rotačními kartáči.
Lyžování má být požitek
Pokud má být lyžování zážitek, tak jen ostré hrany, správně udržovaná skluznice s ideální strukturou a voskem Vám mohou nabídnout ty nejlepší lyžařské zážitky. Servis lyží, servis snowboard a servis bežek v našem ski servisu Vám zajistí dokonalé jízdní vlastnosti na sjezdovce a ledové plotny již pro vás nebudou strašákem.
Skluznice lyží
Nejedou vám lyže, nebo se na skluznici lepí sníh? Pak je vaše skluznice ve špatném stavu. Prvotní ochranou skluznice je její správné navoskování, při kterém se skluznice nahřeje, otevřou se její póry a za tepla se do ní nažehlí vosk. V případě, že je skluznice poškrábaná, voskování nepomůže. V tomto případě je potřeba skluznici přebrousit, a to buď brusným pásem, nebo kamenem. V případě přebroušení kamenem, lze do skluznice vybrousit strukturu, která zajistí lepší ovládání lyží. V případě větších vrypů do skluznice, je třeba skluznici opravit natavením P-TEX materiálu, který vrypy zacelí a následně se může přejít k přebrušování skluznice
Hrany lyží
Lyže vám na nich nedrží a ujíždějí? Pak máte pravděpodobně tupé hrany lyží. K otupění hran dochází nejen při jízdě po ledových plotnách, ale také ve frontách na vleky, kdy dochází k otupění o lyže ostatních lyžařů ve frontě. Hrany se brousí ideálně několikrát za sezonu, a to vždy v závislosti na schopnostech lyžaře a četnosti lyžování. Obecně lze říci, že hrany je vhodné přebrousit cca po 7-8 dnech lyžování. V případě, že budete lyžovat na zledovatělých sjezdovkách, je vhodné přebroušení po 4-5 dnech lyžování. Rozhodným okamžikem, kdy lyže přebrousit, je zhoršená schopnost lyží udržet směr
Struktura skluznice
lyže ztrácejí dynamiku, a je jejich vedení je obtížnější, pak je pravděpodobně narušena struktura skluznice, což velmi ovlivní jízdní vlastnosti lyží. Skluznice potřebuje mít jemný vzorek, a být správně navoskovaná, aby mohla zajistit správný odvod vody vznikající třením skluznice o sníh. V našem serisu si můžete nechat vybrousit do skluznice několik typů vzorků, které zajístí ideální jízdní vlastnosti právě pro váš styl jízdy. Novou strukturu skluznice lze vytvořit brusnými kameny, které jsou součástí servisních strojů Wintersteiger
Vázání
Stává se vám, že vázání někdy vypne, i když k tomu nemělo zjevný důvod, a někdy nevypne, i když by mělo? Důvodem je špatná nastavení vypínacích sil vázání. Vázání se vždy seřizuje dle konkrétních proporcí a zkušeností každého lyžaře. Pouze se správně nastaveným vázáním předejdete poranění!
Vybavení
Náš servis je vybaven moderními stroji WINTERSTEIGER, které jsou pravidelně servisovány a naši technici jsou pravidelně školeni v jejich údržbě i použití. Můžeme tak každému zákazníkovi zajistit maximální spokojenost.
MICRO 91 SNB
Wintersteiger Micro 91 SNB je kombinované zařízení určené k broušení brusným pásem, tvorbě struktury na skluznici, odstraňování otřepů a studenému voskování. Obsahuje také brusný pásek pro broušení hran lyží, či jejich srovnání.
Hlavní výhody
- 350 mm široký brusný kámen
- 350 mm široký brusný pás
- výběr z 4 různých struktur
- potenciometr rychlosti posuvu přítlaku na kameni
- potenciometr posuvu přítlaku na pásu
- potenciometr rychlosti kamene
- potenciometr rychlosti kamene při orovnávání
- potenciometr rychlosti posuvu orovnávání kamene
- potenciometr rychlosti pásu
- SEG - broušení boční hrany brusným páskem
TRIM DISC 71
Wintersteiger Trim Disc 71 je kompaktní stroj určený k broušení bočních a spodních hran lyží a snowboardů. Stroj disponuje nastavitelným úhlem broušení pro spodní a boční hrany. Automatický posuv eliminuje potřebu mostů nebo demontáž vázání. Automatický posuv vede lyži nebo snowboard konstantní rychlostí a tlakem přes keramický kotouč, čímž je docíleno hladké a konzistentní kvality broušení po celé délce hran. Úhel bočních a spodních hran můžete volit v závaznosti na schopnostech daného lyžaře. To znamená, že můžete nabídnout každému lyžaři, ať už začátečníkovi nebo závodníkovi, větší bezpečnosti a požitku, dokonce i na tvrdém a zledovatělém sněhu.
Broušení hran keramickými kotouči (Wintersteiger Ceramic Disc Finish)
Technologie broušení bočních a spodních hran keramickými kotouči je naprosto totožná technologie, jakou používají výrobci lyží i závodní teamy. Tato patentovaná technologie broušení hran keramickými kotouči zajišťuje naprosto přesnou geometrii hrany, přesný úhel broušení, hladkost a konzistentní kvalitu po celé délce hrany lyže nebo snowboardu. Navíc metoda oscilace keramických kotoučů je velmi šetrná k hranám, kdy nedochází k nadměrnému odběru materiálu a tím prodlužuje životnost hran.
Výhody broušení hran keramickými kotouči:
- Přesná geometrie hran
- Přesný úhel broušení hran po celé délce lyže nebo snowboardu
- Hladká a konzistentní kvalita broušení po celé délce hran
- Nízký odběr materiálu = delší životnost hran
- Lepší přilnavost na zmrzlém povrchu = větší bezpečnost
- Delší životnost ostří hran
- Snadnější držení na hraně = carving
WAXJET 93
Wintersteiger Waxjet 93 je ideální pro voskování lyží a snowboardů. Jeden rotační válec za tepla nanáší horký vosk na skluznici lyží či snowboardů a druhý válec následně vyleští skluznici a strhne přebytečný vosk.
Výhody automatického voskování:
- rovnoměrné rozložení vosku po celé skluznici
- vynikající výsledky voskování a leštění
- přesná regulace teploty
- šířka válců 350 mm
- možnost tupení hran
Skitronic plus
Wintersteiger Skitronic Plus je ideální přístroj pro elektronické testování upínacích sil lyžařského vázání. Díky tomuto přístroji se dají přesně nastavit vypínací síly vázání pro bezpečnou jízdu.
Polyman
Wintersteiger Polyman je ruční pistole na opravy velkých a malých škrábanců na skluznici lyží. Vrstvy nanesené při opravě mají stejné vlastnosti jako původní potahy skluznice díky polyetylénovému materiálu, který je určen výhradně k opravování skluznic. Materiál použitý pro opravu se natavením spojí s potahem skluznice a díky tomu je odloupnutí této vrstvy prakticky nemožné.