Popis
Nový Lapierre Aircode DRS - Aerodynamická střela - Zbraň Arnauda Demarea.
Vyrobit ještě rychlejší a zároveň ještě pohodlnější Aircode než byl jeho předchůdce se zdálo být nemožné. Ale naše znalosti konstrukce karbonu a zkušenosti World Tour týmu Groupama FDJ ve spolupráci se specialisty na aerodynamickou optimalizaci dynamiky s využitím Computational Fluid Dynamics (CFD) a následnými náročnými testy v aerodynamickém tunelu otevřeli pro Aircode novou kapitolu.
A že je to kapitola úspěšná dokazují hned 4 etapové vítězství Arnauda Demaret na Giro d'Italia!
Aerodynamický a štíhlý design si zahrává s fyzikálními zákony a s aerodynamikou. Při konstrukci nového modelu jsme optimalizovali všechny detaily, aby byl rám co nejlehčí právě v místech, kde je nejvyšší setrvačnost, aby se tím zvýšil celkový výkon.
Více integrace
Kabeláž nehledejte. Kvůli vylepšení křivek rámu a aerodynamice je kabeláž kompletně skrytá v řídítkách a v samotném rámu. Abychom takovou míru integrace mohli dosáhnout, vyrobili jsme nový typ představce, přidali 1,5 "kuličková ložiska a navrhli nový typ přední vidlice. Výsledkem kromě zlepšení aerodynamiky je i vysoká estetická hodnota nového Lapierre Aircode DRS.
Agresivnější geometrie pro ještě vyšší výkon
Můžeme sice kolo aerodynamicky vylepšit, ale jaký by to mělo smysl, pokud bychom nevylepšili aerodynamiku samotného jezdce? Pro dosažení vyšší rychlosti to byla pro nás zásadní úkol. Přímějším a konstantním úhlem sedlové trubky při velikostech rámu od XS po M (74 °) a od L po XL (73,5 °) a mírně prodlouženou horní rámovou trubkou jsme dosáhli nižší agresivnější posed a tím snížili odpor vzduchu a zlepšily aerodynamiku. Díky delšímu rozvoru se zlepšila stabilita přední části kola hlavně při vysokých rychlostech. Zadní část kola vyniká vyšší citlivostí kvůli kratším řetězovým vzpěrám (405mm)
Dokázali jsme nemyslitelné spojení stability, přesnosti ovládání a schopnosti akcelerace.
Rychlost a pohodlí se vzájemně nevylučují
S novým Aircode DRS zjistíte, co znamená jezdit rychle a jakoby po sametu, bez ohledu na stav vozovky. Nové provedení sedlových vzpěr a jejich napojení do horní rámové trubky, (která nyní vystupuje nad úroveň sedlové trubky) rozptyluje vibrace a zmírňuje ohybovou sílu sedlové trubky i sedlovky.
Výsledky jsou neuvěřitelné: rám je nyní o 12% vertikálně pohodlnější než jeho předchůdce. V kombinaci s bezdušovými koly (všechny modely) a pneumatikami šířky 25mm (rám i vidlice jsou kompatibilní s pneumatikami až do 28mm) se jízda stává požitkem. Dovoluje vám jezdit nejen rychleji, ale větší vzdálenosti překonáte s menší únavou.
Na cestu i na triatlon.
Modely Lapierre Aircode DRS 7.0, 8.0 a 9.0 se dodávají s novými karbonovými aero řídítky speciálně navrženými pro použití s ??karbonovými hrazdami, které se snadno připevní k řidítkům.
Nový Lapierre Aircode DRS - Takový rychlý, silný a agresivní jak vypadá!
Soubory ke stažení
Odkazy a videa
Komentáře
Hodnocení
Články
Lapierre AIRCODE DRS 6.0 2022
- Běžná cena
122 990 Kč s DPH/ks
- Ušetříte
- 28 000 Kč s DPH
- Naše cena s DPH
- 94 990 Kč/ks