aircode-drs-5.0-1.png

Popis

Nový Lapierre Aircode DRS - Aerodynamická střela - Zbraň Arnauda Demarea.


Vyrobit ještě rychlejší a zároveň ještě pohodlnější Aircode než byl jeho předchůdce se zdálo být nemožné. Ale naše znalosti konstrukce karbonu a zkušenosti World Tour týmu Groupama FDJ ve spolupráci se specialisty na aerodynamickou optimalizaci dynamiky s využitím Computational Fluid Dynamics (CFD) a následnými náročnými testy v aerodynamickém tunelu otevřeli pro Aircode novou kapitolu.


A že je to kapitola úspěšná dokazují hned 4 etapové vítězství Arnauda Demaret na Giro d'Italia!


Aerodynamický a štíhlý design si zahrává s fyzikálními zákony a s aerodynamikou. Při konstrukci nového modelu jsme optimalizovali všechny detaily, aby byl rám co nejlehčí právě v místech, kde je nejvyšší setrvačnost, aby se tím zvýšil celkový výkon.


Více integrace


Kabeláž nehledejte. Kvůli vylepšení křivek rámu a aerodynamice je kabeláž kompletně skrytá v řídítkách a v samotném rámu. Abychom takovou míru integrace mohli dosáhnout, vyrobili jsme nový typ představce, přidali 1,5 "kuličková ložiska a navrhli nový typ přední vidlice. Výsledkem kromě zlepšení aerodynamiky je i vysoká estetická hodnota nového Lapierre Aircode DRS.


Agresivnější geometrie pro ještě vyšší výkon


Můžeme sice kolo aerodynamicky vylepšit, ale jaký by to mělo smysl, pokud bychom nevylepšili aerodynamiku samotného jezdce? Pro dosažení vyšší rychlosti to byla pro nás zásadní úkol. Přímějším a konstantním úhlem sedlové trubky při velikostech rámu od XS po M (74 °) a od L po XL (73,5 °) a mírně prodlouženou horní rámovou trubkou jsme dosáhli nižší agresivnější posed a tím snížili odpor vzduchu a zlepšily aerodynamiku. Díky delšímu rozvoru se zlepšila stabilita přední části kola hlavně při vysokých rychlostech. Zadní část kola vyniká vyšší citlivostí kvůli kratším řetězovým vzpěrám (405mm)


Dokázali jsme nemyslitelné spojení stability, přesnosti ovládání a schopnosti akcelerace.


Rychlost a pohodlí se vzájemně nevylučují


S novým Aircode DRS zjistíte, co znamená jezdit rychle a jakoby po sametu, bez ohledu na stav vozovky. Nové provedení sedlových vzpěr a jejich napojení do horní rámové trubky, (která nyní vystupuje nad úroveň sedlové trubky) rozptyluje vibrace a zmírňuje ohybovou sílu sedlové trubky i sedlovky.


Výsledky jsou neuvěřitelné: rám je nyní o 12% vertikálně pohodlnější než jeho předchůdce. V kombinaci s bezdušovými koly (všechny modely) a pneumatikami šířky 25mm (rám i vidlice jsou kompatibilní s pneumatikami až do 28mm) se jízda stává požitkem. Dovoluje vám jezdit nejen rychleji, ale větší vzdálenosti překonáte s menší únavou.


Na cestu i na triatlon.


Modely Lapierre Aircode DRS 7.0, 8.0 a 9.0 se dodávají s novými karbonovými aero řídítky speciálně navrženými pro použití s ??karbonovými hrazdami, které se snadno připevní k řidítkům.


Nový Lapierre Aircode DRS - Takový rychlý, silný a agresivní jak vypadá!

Soubory ke stažení

Odkazy a videa

Komentáře

Hodnocení

Články

Lapierre AIRCODE DRS 5.0 2022, XS/44 (155-162cm)

Výrobce
Lapierre
Kód
9330575.00
EAN
3660423361736
Dostupnost
Vyprodáno
Běžná cena
93 990 Kč s DPH/ks
Ušetříte
14 000 Kč s DPH
Naše cena s DPH
79 990 Kč/ks
  • Splátková kalkulačka Essox

Parametry produktu  Lapierre AIRCODE DRS 5.0 2022, XS/44 (155-162cm)

Kazeta
Shimano 105 CS-R7000 11-30T 11s
Značka
LAPIERRE
Hmotnost netto
0
Přesmykač
Shimano 105 FD-R7000FL
EAN
3660423361736
Vidlice
Aircode DRS Disc thru axle UD Superlight carbon
Modifcode
LAANA
Rám
Aircode DRS Disc thru axle UD Superlight carbon
Řetěz
Shimano HG601 11s
Řídítka
Lapierre UD carbon, Width: 400mm (XS/S), 420mm (M/L/XL), 440mm (XXL), compatible with triathlon extensions
Představec
Lapierre, -5,7°, O: 31.8mm, L: 90mm (XS/S), 100mm (M), 110mm (L), 120mm (XL/XXL)
Zdvih zadní
0
Zapletená kola
- / -
DT Swiss P1850 Spline 23 622x18 Center Lock, Tubeless compatible
DT Swiss P1850 Spline 23 622x18 Center Lock (Tubeless compatible)
Ráfky
- / -
Skupina
JK
Kliky
Shimano 105 FC-R7000, 50-34T 170mm (XS/S) / 172.5mm (M/L) / 175mm (XL/XXL)
Počet rychlostí
2x11
Plášť zadní
Schwalbe One Raceguard Tubeless Easy 700x25
Pohlaví
Unisex
Gripy
Lapierre Vexgel tape
Sedlo
Prologo Dimension
Plášť přední
Schwalbe One Raceguard Tubeless Easy 700x25
Přehazovačka
Shimano 105 RD-R7000-GS, 11s
Zdvih přední
0
Brzdy
- / -
Materiál
Karbon
Sedlovka
Lapierre Aero carbon 0mm offset
Řazení
Shimano 105 BR7020 2x11s flat mount with Fin
Pedály
VP-335 Clips&Strap
Náboje
- / -
Velikost kol
28
Barva
modrá
Výška od
155
Pláště
Schwalbe One Raceguard Tubeless Easy 700x25
Schwalbe One Raceguard Tubeless Easy 700x25 / Schwalbe One Raceguard Tubeless Easy 700x25
Výška do
162
Hmotnost kg
10
8.75
Rok
2023
Velikost
XS/44 (155-162cm)
Rok
2022